Olen vasta 14-vuotias kakaranalku, joka päätti perustaa blogin. Idean blogista on ollut päässäni jo pitkään, mutta en ole oikeastaan kerennyt toteuttamaan sitä. Tästä ei tule tavallinen nuorisoblogi, jossa esitellään omia vaatteita taikka mitään muutakaan tyhjänpäiväistä. Haluan pysyä anonyyminä ainakin toistaiseksi, koska saatan puhua synkistäkin asioista, enkä halua tuttujen lukevan blogiani (Todella pieni mahdollisuus, mutta pelaan varman päälle). 

Ja sitten siihen varsinaiseen asiaan.

            Kuten jo aikaisemmin sanoin, olen 14-vuotias ja käyn tällä hetkellä 8:tta  luokkaa. Olen keskiverto koulussa. Koulusta en halua sen enempää jauhaa, koska kaikki tietävät millaista se on, eikö niin? Minulle musiikki on ollut suuri osa elämääni jo pienestä asti. Soitan paljon eri soittimia ja olen nopea oppimaan. Pääsoittimeni on rummut, koska soitan niitä nyt neljättä vuotta. Siinä ohessa laulan, soitan pianoa, bassoa (Itse opiskellut) ja aloitan kitaraopinnot. Kuuntelen myös paljon musiikkia. Metallia ja rockia enimmäkseen. Saatan myös kuunella joskus klassista.

                Toinen rakkauteni on tanssiminen. Kuten ehkä blogin otsikosta huomaatkin. Harrastan eri tanssilajeja 3 kertaa viikossa. Olen halunnut jo pitkään osata tanssia balettia, mutta ikäisilleni ei oikein löydy sopivaa ryhmää.

Minulla on perhe ja 2 villakoiraa. Asumme omakotitalossa metsän vieressä. Voin kesäisin vain hilppaista metsään keräämään mustikoita tai viemään koiria. Olen luonnonläheinen ihminen, mutten ikinä muista kasvien nimiä, taikka niiden perustietoja.