Hei taas!

Minun vuoteni 2016 on alkanut hyvin! Olen menossa ensi syksynä lukioon. Huh, vastahan olin vielä ala-asteella. Aika tuntuu menevän niin nopeasti nykyään. Joulukin meni niin hujauksessa, etten oikein saanut rauhoituttua lomaan ja joulutunnelmaan. Onneksi kohta onkin jo kevät ja sen jälkeen kesä! Olen nyt hiihtolomalla. Kävin eilen hiihtämässä isän ja siskon kanssa. En erityisemmin pidä hiihtämisestä; luistelu on ennemminkin minun juttuni. Siellä sitten hiihdeltiin hiki hatussa. Voin nyt sanoa, että tänätalvelta on hiihdot hiihdelty.

31.3.2011%2Bhiihtoa%2B004.jpg

Talvi on kaunista aikaa. Suomalainen talvi, kun aurinko alkaa taas näyttäytyä sieltä pilven takaa, ah! Vaikkakin hanki heijastaa valon silmiini, sitä tuntuu heräilevän siitä pitkäaikaisesta talviunesta. Vaikka olenkin yöihminen ja pimeää rakastava, en malta odottaa kevättä. Sitä lintujen laulua, ensimmäisten silmujen puhkeamista ja näin allergisena niin siitepölyä! Jess, pääsen taas niiskuttamaan ja kärsimään kutisevista silmistä.7xcPIws.jpg

Mä en myöskään malta odottaa, että pääsen ajamaan taas skootterilla. Kouluun olen talvella joutunut rämpimään kävellen ja herännyt 45 min etuajassa keretäkseni rakkaaseen opinahjooni. Ai että! Nyt minulla on aika helppoa, sillä lukioon mennessäni koulumatkani kasvaa kymmenisen kilometriä, joten minun pitää sitten keksiä joku bussiviritelmä talvelle. Vähän jännittä, että mitenkä sen lukion kanssa käy, sillä haen musiikkilinjalle ja sinne on pääsykokeet. Toivottavasti kelpaan.